رها (کلبه ابهام)

ناگفته های دخترانه

رها (کلبه ابهام)

ناگفته های دخترانه

نکند دست بیگناهی را بخراشی

زندگی ما را خلاصه کرد وقتی که یخ بر سختی خود می تازید  

و دریا را سیلی می زد........ 

 گرمای زندگی او را ابری ساخت  

که حتی باد هم بر او حکومت می کرد  

 

شکسته های یخ را چه کسی دوباره رنگ می زند  

و دوباره زندگی برایم ترانه ای شد از سر خط  

کتاب های خط خطی اشک های لا به لای برگ ها  

 

چه کسی زمان را بیدار خواهد ساخت  

و دل را شکستند و هرگز دوباره نمی شود او را از نو ساخت  

 

و فقط قرار شد خلاصه بنوسیم  

 

شکسته ها را از زمین جمع کنید نکند دست کسی خراش بردارد  

 

نکند دل شیشه ای شکسته ی تو دست بیگناهی را بخراشد او که فقط از سرزمین تو رد شد.......

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد رسول جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://zendegisaz.mihanblog.com

سلام دوست گرامی
با مطلب کوتاه دیگری به روز هستم ومنتظر قدوم شما می باشم.
حضرت علی (ع) میفرمایند:
" بگذارید و بگذرید, ببینید و دل نبندید, چشم بیاندازید و دل نبازید, که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت. "
( خداوندا دستهایم خالی است و دلم غرق در آرزوها, یا با قدرت بی کرانت دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن... )
در ضمن دوستان عزیز اخبار به روز تشریف فرمایی رهبر عزیزمان به قم در وبلاگ http://khamenehei.mihanblog.com میباشد حتما مراجعه کنید.
همیشه منتظر تشریف فرمایی شما هستم.[گل][گل][گل]

مهدی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://norm.blogsky.com

سلام...
تو این زمونه شکسته ها دسته کسی رو نمیخراشه...
دست ها هستن که میشکنن و میخراشن...
آپ هستم...

کوله پشتی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.berke54.blogfa.com

مرحوم قیصر امین پور:

دست عشق از دامن دل دور باد!
می‌توان آیا به دل دستور داد؟


می‌توان آیا به دریا حکم کرد
که دلت را یادی از ساحل مباد؟


موج را آیا توان فرمود: ایست!
باد را فرمود: باید ایستاد؟


آنکه دستور زبان عشق را
بی‌گزاره در نهاد ما نهاد


خوب می‌دانست تیغ تیز را
در کف مستی نمی‌بایست داد
[گل]

کوله پشتی چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

قال الامام علىّ بن موسى الرّضا صلوات اللّه و سلامه علیه :


مَنْ لَمْ یَقْدِرْ عَلى مایُکَفِّرُ بِهِ ذُنُوبَهُ، فَلْیَکْثُرْ مِنْ الصَّلوةِ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ، فَإ نَّها تَهْدِمُ الذُّنُوبَ هَدْما.

فرمود:
کسى که توان جبران گناهانش را ندارد، زیاد بر حضرت محمّد و اهل بیتش علیهم السلام صلوات و درود فرستد، که همانا گناهانش اگر حقّ الناس نباشد محو و نابود گردد.



اى شه طوس که سرچشمه الطاف خدایى

جان ما باد فدایت که ولی ‎نعمت مایى

میوه باغ رسالت، شه اقلیم ولایت

بحر مواج علوم و کرم و لطف و رضایى

التماس دعا
یا علی .....[گل]

محمد رسول پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

با سلام خدمت شما
با مطلب دیگری به روز هستم خوشحال میشم هر چه زودتر تشریف بیاورید و من را با نظرات زیبایتان خوشحال کنید.
امام رضا (ع) میفرمایند:" محبت کردن به مردم نیمی از عقل است."
" شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست باید زندگی کرد . خبری از دل پر دردگل یاس نداشت . باید این طور نوشت : چه شقایق باشد, چه گل پیچک و یاس, جای یک گل خالیست, "تا نیاید مهدی, زندگی دشوار است."
(اللهم عجل لولیک الفرج) [گل][گل][گل]

کوله پشتی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.berke54.blogfa.com

بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است

می ستایمش ، چون لایق ستایش است . . .

.

.

.

بار الها

به من بیاموز ، دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند

گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غم مرا نخوردند

لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند

و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند . . .[گل]

محمد رسول پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://zendegisaz.mihanblog.com

با سلام و عرض ادب
با مطلب کوتاه و جالب دیگری به روز هستم و منتظر قدوم شما.
امام رضا(ع) : "هر کس گناه خود را آشکار کند به حال خود وانهاده شود و کسی که گناه را پوشیده بدارد آمرزیده گردد."
امام رضا (ع) میفرمایند:" محبت کردن به مردم نیمی از عقل است."
" فرصت ها در دل مشکلات نهفته اند."
" از دیروز بیاموز,برای امروز زندگی کن و به فردا امید داشته باش."
" زیباترین عکس ها در تاریک ترین آتلیه ها خلق می شوند, پس هرگاه دیدی دنیا برایت تنگ و تاریک شده, بدان خداوند می خواهد تصویری زیبا از زندگی برایت خلق کند."
همیشه منتظر حضور پرمهر شما هستم.(اللهم عجل لولیک الفرج)[گل][گل][گل]

آرمان یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://rahagostar.blogfa.com

چیز قشنگیه زحمت کشیدی عزیزم واقعا خوشگل بود و کلی ذوق کردم و خوشم اومد تو هم به وب من سر بزن خالی از لطف نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد