رها (کلبه ابهام)

ناگفته های دخترانه

رها (کلبه ابهام)

ناگفته های دخترانه

عشق یک واژه است و یک ذات مقدس

زمان بی انتها می رود 

و سهم هر یک از ما چند ثانیه از آن 

ثانیه ای برای عشق 

ثانیه ای برای نفرت 

و زمانی برای زندگی 

و زمانی برای مرگ 

و شاید پایان ما فقط مشتی از خاک باشد 

 

و این تنها حقیقتی است که هرگز نمی توانیم تغییردهیم 

زمانی می جنگیم 

و تمام عمر ما انتظار است 

انتظار برای هر آن چیزی که تو زندگی تصور می کنی 

 

و لحظه ای که زندگی قدمی به ما نزدیک می شود 

دستان سردخاک ما را به آغوش می کشد 

 

و این تنها فلسفه ی زندگی عشق است 

و گفت: بگو خدا نیز عاشق است 

و سهم من از عشق خدا چگونه خواهد بود 

ثانیه هایی که خدا عاشق ماست 

و ما حتی از عشق درنگ داریم 

 

و من ندانستم چگونه باید عاشق خدا بود 

زمانی که در سکوت من با من سخن می گوید 

آنچه را که دوست دارم به من می گوید 

 

تمام واژه ها و احساسی که دوست دارم لمس کنم 

خدا در دل با من می گوید 

همیشه دوست دارم مرا به خاطر اشتباهات ببخشد 

و او نیز مرا م بخشد 

و هرگز مرا سرزنش نمی کند 

 

و آن گاه که به انتهای راه می رسم 

دوباره برایمراهی زیباتر می سازد 

و این تنها عشق بزرگ ماست 

 

و به قدری عاشق تو خواهم شد 

که از روح خدایم در تو باشد 

 

خدا میان ماست 

روح خدا در دستان ماست 

در دستان مرد فقیر 

پیرزن سالخورده 

کودک آدامس فروش 

 

و تو و تنها تو .... 

 

و  عشق را آموختم  

آن گاه که گمان می کردم 

مرا فراموش کرده است 

او عاشق بود 

و عشق میان ما حصاری ساخت 

و تو هرگز نخواهی دانست 

که این حصار خود به رنگ عشق است 

و از آن زیباتر است 

 

و تنها کار آن حفاظت است 

حفاظت از تمام ثانیه هایی که می ترسیم گم شویم  

و به حقیقت بی عشق زندگی کردن همانند مردن است 

و حتی با عشق زندگی کردن همانند بردگی است 

چرا خود یاد نمی گیریم که می توانیم عشق باشیم 

 

من از معشوقه ها بیزارم 

از عاشق ها می ترسم 

و تنها کدام است 
؟

آن که تمام وجود او عشق است 

و بی معشوق 

و بی عاشق باز هم عشق خواهد ماند 

 

ساکت و بی صدا 

بی آنکه گرمی نگاه دیگری او را از تو بگیرد 

و معشوقت را به عاشق دیگری بدل سازد 

 

و دستان گرمی او را از تو می گیرد 

و عاشق دیروز تو معشوق دیگری می شود 

 

و این دوباره و دوباره تکرار می شود 

 

چه کسی جز خدا می تواند همیشه ی واژه ی عشق ما باشد 

 

من به تنها واژه عشق ایمان خواهم آورد 

 

نه به ایمان دیروز تو.. 

 

به ایمانی که که آتش را گلستان ابراهیم ساخت 

نوزاد یک روزه را صدایی شد 

که من هنوز در انتظار اویم......... 

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

سلام د.ست من.قلم زیبایی داری. ای من هم مینویسم هم شهر هم متن...هم غز هم سپید..
چقدر خوب میشد اگه با اولین تبادل نظر تبادل لینک هم میکردیم....اگه نشه هم حتما یه سر بزن..خیلی دوست دارو از نظرات یکی مثل تو بهره ببرم...

نادی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://kaktoos70.blogsky.com

سلام
مطالبت خیلی زیبا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود.................
به وبلاگ منم یه سری بزن!!!!!!!!

رضا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

باز هم سر بزن و از نظرات زیبایت بهره مندم کن منتظرتم..راست...زمان گذشت زمین چرخید مارا گذاشت ازما گذشت...تقدیم به الهام خانم؟اگر اشتباه نکنم اسم تو وبلاگ ونظرات یکی نیست؟چرا؟

مهدی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://norm.blogsky.com/

سلام...
من با تو هم عقیده نیستم...
دوست داشتن واقعی بر تر از عشقه...
یابهتر بگم عشقی وجود نداره و عشق تنها ساخته ذات انسانه که به دوست داشتن زیادی و با صداقت گفته میشه...

ر.جنکی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.

خط خطی کردم دلمو. بعد که خوب خطا رو پاک کردم. دیدم تنها یک نوشته مونده که با خودکار نوشتم .

خودم ننوشته بودمش . کار کار یکی دیگه بود. کسی که وقتی دل و ساخت همونجا توش نوشت.

عشق

مرسی از نوشته زیبات.

سنا پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://rangee.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ من می خواد بعضی لینکارو حذف کنه منتظرت هستم واگر نیایید لینکتون حذف میشه
آخه تعداد لینکا زیاده
راستی تا جمعی بیایید

مهدی جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://norm.blogsky.com

سلام...
سهم ما فقط لحظه ای از همه اینها باهمه...
عشی یک ذات مقدسه که به دوست داشتن از ته ته ته دل گفته میشه...

سنا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://rangee.blogfa.com

سلام
وبت حذف شد
اگه مشکلی بود بیا بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد