رها (کلبه ابهام)

ناگفته های دخترانه

رها (کلبه ابهام)

ناگفته های دخترانه

راه من

 

فانوس ها روشن 

خبر از هوای نیمه تاریک می دهد 

جاده ها خاکی و پر غبار 

 

و هر از گاهی جاده ها از هم دور می شوند 

و دوباره باید مسیر تازه ای را رفت 

 

پیرمردی از دور قدم زنان می آید 

نگاه سرد و خسته 

مرده است یازنده؟ 

 

گفت:این جاده های دور شونده سرانجام در یک نقطه تلاقی می کنند. 

 

نگاهش سخت و سنگین است 

آن قدر که حتی نمی توانم به او نگاه کنم 

و دوباره طوفانی به پا می خیزد 

 

فانوس ها خاموش شدند 

فقط می دانم که باید رفت 

اما کجا؟؟ 

 

و از بی عبوری جاده ها خسته شدم 

مگر می شود در تاریکی ها راه را پیدا کرد 

نکند از جاده خارج شوم 

 

آسمان روشن است 

با چند فانوس کوچک 

وابر نیز به مهمانی آمدند آسمان را خواهند پوشاند 

 

بارن نیز امشب بارید 

وای دیگر این جاده گل آلود هم خواهد شد  

وباز هم به همان راه ادامه می دادم 

باران تمام نمی شد  

می ترسیدم سیلی به پا شود  

و باز هم راه 

 

ساعتی گذشت 

و از دور روزنه ای همانند دهانه ی غار دیدم  

پیرزنی با گیس های سفید وبلند 

و چشمانی درخشان آنجا بود 

لبخند می زد و برایم دست تکان می داد 

و کما بیش ترس وجودم را پر کرده بود  

 

خواستم نزدیک شود 

باز همان پیرمرد با عصایش آمد و فریاد کشید 

مگر دیوانه شده ای راه را بازگرد 

چگونه طبیعت به تو بگوید راه تو اشتباه است 

این دهانه غار نیست 

راهی است به پایان عمر تو 

 

ترس تمام وجودم را گرفت 

 

به راستی او کیست 

به سرعت بازگشتم 

 

باران آرام آرام کمتر می شد 

زمین ها کم کم خشک می شدند 

ابر ها کنار رفتند 

فانوس های آسمان باز گشتند 

گرد و غبار دیگر رفته بود 

 

فانوس های جاده  روشن می شدند 

و باز هم رفتم تا رسیدم به سر خط 

 

دیگر فهمیده بودم راه قبلی مرگ است 

اما این بتر از کدام راه باید بروم 

و اگر پیرمرد دیگر این بار به کمکم نیاید؟؟ 

و او کیست؟؟ 

 

و ما در کجای جاده ی زندگی هستیم 

به راستی طبیعت با ما سخن می گوید؟؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://football2football.blogsky.com

سلام وبت عالیه خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم اگر خواستی تبادل کنیم خبرم کن ....راستی حتما به من سر بزن خوشحال میشم

آرش سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://football2football.blogsky.com

خیلی ممنون که منو لینک کردین منو با اسم فوتبال ایران و جهان لینک کنید ...من شما رو با چه اسمی لینک کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد