رها (کلبه ابهام)

ناگفته های دخترانه

رها (کلبه ابهام)

ناگفته های دخترانه

خدای من

 

نگاه های تب دار یخ زدند

آتش شعله هایش را در زیر خاک پنهان می کند

فرش عشق دیگر کهنه شده است

آسمان تاریک

فانوس ها مرده

و دوباره عاشق ستاره ها شدن

و تنها یک عشق در قلب ماند

و دیگر فردا ها خاموش است

و دوباره سرزنش هایی از جنس تنور بی وفایی

تقصیر ها را تراسیدند

و همه برای من باقی ماند

مداد تازه جوهر ندارد

کاغذ ها بیمارند

و داستان ها تکراری

خدای من

خدای من

مرا دریاب

رود ها به آغوش دریا می روند

حدای من ای آخرین ای اولین

ستاره شب

مرا بخوان

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://ketabsarv.blogsky.com

سلام وبلاگ خوشگلی داری اگه تونستی به وبلاگ منم یه سر بزن

لیلا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ http://ketabsarv.blogsky.com

من هنوز نقاش نشدم خیلی مونده تا نقاش بشم ولی خیلی دلم می خواد یه روزی مثل یه هنرمند واقعی نقاشی کنم.مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد